Zpátky ke svému blogu

Tak jsem se zase vrátil zpátky ke svému blogu. Nějaký čas jsem hostoval jinde, ale znelíbil jsem se šéfovi, který vládne opravdu tvrdě, a tak mě s mou pomocí vyhodil. Blbý je, že jsem za tu dobu zapomněl login do vzkazníku. Snad si vzpomenu, to samé platí pro twitter. Nechám to ještě chvíli uležet a třeba si časem vzpomenu. Omezím trochu spotřebu "čokolády" třeba to pomůže.

Za chvíli jdu odklízet sníh z paluby, tady kolem Kolína (ten nad Rýnem) docela hustě sněží. Taková divná krupice, navíc mrzne, uvidíme co z toho vyleze. Třeba si u lopaty vzpomenu, co jsem zapomněl. Moc se mi do toho humusu venku nechce, ale třeba mě políbí Můza.

¡Sdílet!

1 komentářů:

djezop

Ten šéfik je přeci hustej jenom tak jak si to vemeš sám,přeci ho dobře znáš a víš že je neškodnej.

Okomentovat

Můžete použít některé značky HTML, jako například <b>, <i>, <a>,  Nápověda

Hledat

 

DC Bublina v síti

Qwimbyho sloupek

Qwimby je nájemný zabiják, ze staré školy, s neomylnou muškou. Svou práci si nebere osobně, a v duchu jeho vlastního hesla: "Jeden výstřel, jedna mrtvola, jedna odměna", kráčí vpřed od jednoho kšeftu ke druhému a ještě stačí prohodit některé ze svých "hlubokých mouder."

Nové články

DC Bublina © 2012 obsah volně šiřitelný s uvedením zdroje | Články: RSS | Pohání: Blogger